عکس هایی از طوفان وحشتناک در تهران


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 13 / 3 / 1393
بازدید : 1693
نویسنده : خورشید

 

عکس هایی از طوفان وحشتناک در تهران

امروز ساعت ۶ طوفانی شدید در پایتخت رخ داد

که در ادامه تصاویری از این طوفان را خواهید دید

به گزارش «تابناک»، بر خلاف پیش‌بینی‌های هواشناسی که از روزی آفتابی برای پایتخت نشینان خبر می‌داد، از دقایقی پیش، توفان و گردوغبار شدیدی آسمان تهران را درنوردید. حجم این گرد و غبار در آسمان تهران به حدی بالا بود که میدان دید را تا حد بسیاری کاهش داده و آسمان شهر را گرگ و میش کرد‌.

شدت گرد و غبار به اندازه‌ای بود که ضمن شکستن شاخه برخی درختان و شیشه ساختمان‌ها، ترافیک را مختل کرد و موجبات وحشت بسیاری را فراهم آورد و سرانجام به بارش رگبار بهاری گره خورد و آسمان صاف شد؛ هرچند هنوز وزش باد ادامه دارد.

این در حالی است که صبح امروز سازمان هواشناسی صرفا از بارش پراکنده باران و رعدوبرق در تهران خبر داده و حتی سایت‌های معتبر جهان در پیش‌بینی هواشناسی نیز از وقوع چنین پدیده‌ای خبر نداده بودند.

عکس هایی از طوفان وحشتناک در تهران

این رخداد در حالی در تهران رقم خورد که حوالی ساعت ۱۵ امروز، تندبادی با سرعت ۱۰۸ کیلومتر بر ساعت، شهر ساوه در فاصله تقریبا صد کیلومتری (فاصله هوایی) پایتخت را در نوردیده و موجبات شگفتی مردم این دیار را فراهم آورده بود.

بر پایه گزارش‌های رسیده، سقوط درختان در برخی معابر، رفت و آمد را مختل کرده و حتی شنیده می‌شود وزش تندباد به تخریب برخی ساختمان‌های فرسوده هم منجر شده است. به این گزارش می‌توان برخورد چند فروند هواپیما در باند فرودگاه به یکدیگر را هم افزود که البته تأیید نشده است.

عکس هایی از طوفان وحشتناک در تهران

در حالی که به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، این تندباد ‌از جنوب تهران تا دو ساعت دیگر جولان خواهد داد، فارس به نقل از یک کارشناس هواشناسی، سرعت وزش باد در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی را ۲۰ متر بر ثانیه و در فرودگاه مهرآباد ۳۰ متر بر ثانیه اعلام کرد.

گفتنی است، احد وظیفه، مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ادامه وزش توفان در پایتخت در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه خبر داد و به ایسنا گفت: توفان اخیر، توفانی محلی است که به دلیل وزش باد شدید با گرد و خاک همراه است و تا دو ساعت دیگر برطرف می‌شود. این توده از جنوب غرب تهران وارد شده و به سمت شرق و دماوند و فیروزکوه حرکت می‌کند و پیش‌بینی می‌شود توفانی را که تهرانی‌ها امروز شاهد آن بودند، در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه نیز حوالی بعدازظهر در تهران داشته باشیم.

عکس هایی از طوفان وحشتناک در تهران

از اورژانس تهران نیز خبر می‌رسد، متأسفانه دو تن بر اثر حوادث رقم خورده در نارمک و جنت آباد جان باخته و تا کنون هفده مجروح به بیمارستان فرستاده شده‌اند. همچنین خبر می‌رسد که تاریک شدن هوا در اتوبان قم‌ ـ تهران تصادفی زنجیری رقم زده که از جزئیات آن اطلاعی در دست نیست.

گفتنی است برخی منابع دیگر خبری شمار جان باختگان را ۴ تن ذکر کرده‌اند.

اخبار تکمیلی متعاقبا منتشر خواهد شد.

 

کارشناس اورژانس تهران از افزایش شمار تلفات طوفان بعدازظهر امروز در پایتخت خبر داد.

راهنده در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: براساس آخرین گزارشات دریافتی، شمار کشته‌های طوفان بعدازظهر امروز در پایتخت به چهار نفر افزایش یافته که سه نفر اول براثر سقوط درخت جان باختند و نفر چهارم نیز حوالی ساعت ۱۷:۲۰ از پشت بام یک ساختمان ۵ طبقه به پایین پرت شد و جان باخت.

دکتر امین صابری‌نیا – رییس اورژانس کشور نیز گفت: بر اثر وزش طوفان کم‌سابقه بعدازظهر امروز در پایتخت برابر آمار اولیه تا کنون ۳ تن از هموطنان بر اثر سقوط درخت در مناطق نارمک و جنت‌آباد و یک تن از بالای یک ساختمان جان باختند و ۲۷ نفر نیز مجروح شدند.

وی افزود: ۱۷ نفر از مجروحان در سطح شهر تهران به دلیل وزش باد شدید به دلیل عدم تعادل مجروح شدند و ۱۰ نفر دیگر نیز که مسافر یک دستگاه اتوبوس در مسیر قم بودند با وزش طوفان و از دست رفتن دید راننده در تصادف اتوبوس مذکور مجروح و روانه بیمارستان شدند.





:: موضوعات مرتبط: ناراحت کننده , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








با سلام امیدوارم لحظات خوب وخوشی را در فان کلوب آذرخش سپری کنید ومطالب دلخواهتان را بیابید وبا نظراتتان من را در بهتر شدن فان کلوب یاری رسانید

برای بهتر شدن اذرخش چه باید کرد


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فان کلوب آذرخش و آدرس azarakhsh2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 132
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1076
بازدید ماه : 6219
بازدید کل : 290079
تعداد مطالب : 610
تعداد نظرات : 65
تعداد آنلاین : 1


کد هدایت به بالا

RSS

Powered By
loxblog.Com